lørdag 23. juli 2016

"ny" lampe på kjøkkenet









Denne lampen har fått plass på kjøkkenet over kjøkkenbordet! jeg har lenge vært usikker på om jeg vil ha noe lampe der i det hele tatt, og i så fall hvordan lampe. Men så fant vi denne lampen på låven med det rare i (låven der jeg har funnet masse annet fint, på gården som kjæresten til pappa solgte i våres). Den kan minne litt om lamper du får kjøpt på diverse interiørbutikker, som er laget for å se industrielle og gamle ut, men denne er fra et industri bygg og er gammel. Det eneste vi (mannen) har gjort med den er å bytte innmat, den hadde nemlig 100 watts pære.. og det ble litt mye på kjøkkenet vårt. Mannen har koblet den på samme bryter som spottene i taket, så nå driver jeg bare å maser litt om å få egen bryter til denne så jeg kan ha kun lys i lampen uten å ha spottene på... det er vist litt styr å få til med trekking av rør og noe greier... men jeg skal nok få mast meg til det til slutt!! 
Hva synes du om lampa? passet den inn?? 
Klem - Ida 

2 kommentarer:

  1. Heisann! :) Jeg syns det ble kjempe fint.
    Så fint kjøkken også.
    Så glad for at noen enda blogger om interiør og slikt.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett